Kadra

Dominika Bielecka – psycholog, socjoterapeuta, psychoterapeuta.

Uzyskała dyplom psychologa na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Dodatkowo ukończyła kurs kwalifikacyjny z zakresu socjoterapii, czteroletnie studia podyplomowe w Profesjonalnej Szkole Psychoterapii przy Instytucie Psychologii Zdrowia oraz Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, a także szkolenia z Terapii Skoncentrowanej na Emocjach EFT stopień 1 i 2.  Podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach z zakresu pracy psychoterapeutycznej.

Pracuje w nurcie psychoterapii integracyjnej wykorzystując dorobek różnych szkół psychoterapeutycznych w zależności od rodzaju trudności doświadczanych przez klienta. Pracuje pod stałą superwizją. W Poradni pracuje psychoterapeutycznie z młodzieżą od 15 roku życia i rodzicami oraz zajmuje się diagnozą młodzieży uczęszczającej do szkół średnich (zgodnie z przydzielonymi obowiązkami).

W swojej pracy ma doświadczenia związane z prowadzeniem warsztatów i szkoleń z zakresu rozwoju osobistego, umiejętności niezbędnych w pomocy psychologicznej i socjoterapeutycznej. Jest autorką artykułów dotyczących zdrowia psychicznego nastolatków i ich wsparcia.

Dyrektor Poradni od września 2017 r.

Karolina Kwiatek – absolwentka psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim – specjalizacja w zakresie psychologii klinicznej dzieci i młodzieży. Ukończyła dwuletnie studium socjoterapii, podyplomowe studia z psychoterapii w Instytucie Analizy Grupowej „Rasztów”.  Brała udział w projektach wewnętrznych Poradni oraz współpracuje z organizacjami pozarządowymi (m.in. Towarzystwo Rozwijania Aktywności Dzieci SZANSA, Poradnia Terapii  Mutyzmu „Mówię”), prowadząc szkolenia dla nauczycieli, rodziców i wolontariuszy.  Odbyła szereg staży klinicznych i szkoleń. W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią psychologiczną, współpracuje z nauczycielami i dyrektorami placówek oświatowych. Prowadzi zajęcia dla studentów psychologii odbywających staże w naszej Poradni. Uczestniczy w regularnej superwizji. Hobbystycznie uprawia ogród warzywny, w wolnych chwilach zajmuje się wyrobem biżuterii.

Wicedyrektor Poradni od września 2022 r.

Psychologowie

Dominika Bielecka – psycholog, socjoterapeuta, psychoterapeuta.

Uzyskała dyplom psychologa na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Dodatkowo ukończyła kurs kwalifikacyjny z zakresu socjoterapii, czteroletnie studia podyplomowe w Profesjonalnej Szkole Psychoterapii przy Instytucie Psychologii Zdrowia oraz Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, a także szkolenia z Terapii Skoncentrowanej na Emocjach EFT stopień 1 i 2.  Podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach z zakresu pracy psychoterapeutycznej.

Pracuje w nurcie psychoterapii integracyjnej wykorzystując dorobek różnych szkół psychoterapeutycznych w zależności od rodzaju trudności doświadczanych przez klienta. Pracuje pod stałą superwizją. W Poradni pracuje psychoterapeutycznie z młodzieżą od 15 roku życia i rodzicami oraz zajmuje się diagnozą młodzieży uczęszczającej do szkół średnich (zgodnie z przydzielonymi obowiązkami).

W swojej pracy ma doświadczenia związane z prowadzeniem warsztatów i szkoleń z zakresu rozwoju osobistego, umiejętności niezbędnych w pomocy psychologicznej i socjoterapeutycznej. Jest autorką artykułów dotyczących zdrowia psychicznego nastolatków i ich wsparcia.

Dyrektor Poradni od września 2017 r.

Katarzyna Borkowska-Stankiewicz  – psycholog, oligofrenopedagog, socjoterapeuta, edukator wychowania seksualnego. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (specjalność: psychologia kliniczna dziecka). Ukończyła kurs I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Posiada doświadczenie diagnostyczne i terapeutyczne w pracy z dziećmi oraz młodzieżą ze specjalnymi i specyficznymi trudnościami w uczeniu się.

Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, psycholog z ponad dwudziestoletnim stażem pracy w obszarze diagnozy klinicznej dzieci i młodzieży, wieloletni wykładowca akademicki, ekspert w projektach naukowych dotyczących rozwoju dziecka i wsparcia psychologicznego młodych matek, autorka i współautorka artykułów naukowych oraz publikacji popularnonaukowych. Ukończyła wiele staży, studiów podyplomowych i szkoleń (w Polsce i za granicą) z zakresu diagnozy zaburzeń neurorozwojowych dzieci, młodzieży i młodych dorosłych, zaburzeń zachowania i emocji, w tym objawów lękowych, postraumatycznch i zaburzeń przywiązania. Posiada uprawnienia do wykonywania specjalistycznych diagnoz aktualnymi narzędziami (m.in. do oceny rozwoju psychoruchowego, diagnozy procesów poznawczych, funkcji wykonawczych, pamięci i uczenia się, rozwoju społeczno- emocjonalnego, nasilenia objawów psychopatologicznych). Jest certyfikowanym diagnostą ADOS-2 oraz certyfikowanym specjalistą ds. zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASDCS). Swoją pracę kliniczną poddaje stałej superwizji. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci i młodzieży, wspiera rodziców i nauczycieli w placówkach oświatowych z którymi współpracuje, jest członkiem Zespołu Orzekającego ds. spektrum autyzmu w rejonie warszawskiego Śródmieścia.

Teresa Grąziewicz – Jóźwik – psycholog (Uniwersytet Warszawski.), nauczyciel dyplomowany. Ukończyła podyplomowe Studia Psychodydaktyki Kreatywności, członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. W Poradni zajmuje się diagnozą oraz wspieraniem rodziców w ich pracy wychowawczej podczas spotkań indywidualnych i na warsztatach „ Wychowywać, ale jak?” Prowadzi również zajęcia rozwijające myślenie twórcze dzieci i młodzieży „Uskrzydlanie”. Jest liderem Warszawskiego Systemu Wspierania Uzdolnionych „Wars i Sawa”. W ramach współpracy z rożnymi instytucjami prowadzi szkolenia dla nauczycieli w zakresie twórczości, pracy z uczniem zdolnym, umiejętności wychowawczych, inteligencji emocjonalnej. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, chodzi po górach, żegluje.

Justyna Rokuszewska – psycholog, psychoterapeuta w trakcie szkolenia

Ukończyła psychologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a następnie studia podyplomowe „Diagnoza Kliniczna Dziecka i Rodziny” na Uniwersytecie Warszawskim. Aktualnie jest w trakcie całościowego szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie psychodynamiczno – systemowym, prowadzonego przez Fundację „Na szlaku” w Krakowie. (Kurs jest akredytowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne). Ukończyła liczne szkolenia dotyczące metod diagnozy dzieci (m.in. „Wykorzystanie Skali IDS w diagnozie dziecka w wieku przedszkolnym”, „Diagnoza inteligencji dzieci z wykorzystaniem dostępnych w Polsce narzędzi diagnostycznych”, „Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego – KORP w diagnozie funkcjonalnej dziecka w wieku 2 m. ż. – 9 lat”), a także pomocy psychologicznej dzieciom i rodzicom (m.in. „Setting w pudełku” czyli o psychoterapii psychodynamicznej dzieci”, „Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych w wieku rozwojowym”, „Moi rodzice rozwodzą się – praca terapeutyczna z dzieckiem”). Jest członkinią Polskiego towarzystwa Psychologicznego.

W poradni prowadzi diagnozę psychologiczną dzieci w wieku przedszkolnym oraz psychoterapię dzieci. Udziela pomocy psychologicznej rodzicom i wychowawcom przedszkolnym.

Agnieszka Krupa – psycholog, nauczyciel mianowany. Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Ukończyła Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii oraz Studium Przeciwdziałania Przemocy. Jest terapeutą EMDR. W Poradni zajmuje się diagnozą i pomocą psychologiczną, współpracuje z rodzicami i nauczycielami. Pracuje z dziećmi na etapie szkoły podstawowej i ponadpodstawowej. Jej pasja: od zawsze muzyka i podróże.

Karolina Kwiatek – absolwentka psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim – specjalizacja w zakresie psychologii klinicznej dzieci i młodzieży. Ukończyła dwuletnie studium socjoterapii, podyplomowe studia z psychoterapii w Instytucie Analizy Grupowej „Rasztów”. Brała udział w projektach wewnętrznych Poradni oraz współpracuje z organizacjami pozarządowymi (m.in. Towarzystwo Rozwijania Aktywności Dzieci SZANSA, Poradnia Terapii Mutyzmu „Mówię”), prowadząc szkolenia dla nauczycieli, rodziców i wolontariuszy. Odbyła szereg staży klinicznych i szkoleń. W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią psychologiczną, współpracuje z nauczycielami i dyrektorami placówek oświatowych. Prowadzi zajęcia dla studentów psychologii odbywających staże w naszej Poradni. Uczestniczy w regularnej superwizji. Hobbystycznie uprawia ogród warzywny, w wolnych chwilach zajmuje się wyrobem biżuterii. Wicedyrektor Poradni od września 2022 r.

Barbara Malczewska – psycholog, pedagog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, nauczyciel dyplomowany. Nauczyciel przedmiotu „Wychowanie do życia w rodzinie”. Zajmuje się diagnozowaniem dzieci w wieku przedszkolnym oraz szkolnym, doradztwem dla ich rodziców i nauczycieli. Prowadzi warsztaty psychoedukacyjne dla nauczycieli, rodziców oraz dzieci.

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej, gdzie ukończyła studia magisterskie z zakresu psychologii oraz pedagogiki specjalnej, a także studia podyplomowe z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem oraz terapii pedagogicznej z wczesnym wspomaganiem rozwoju. Uczestniczyła w wielu szkoleniach z zakresu terapii oraz diagnozy dzieci i młodzieży. Obecnie, oprócz Poradni, jest psychologiem w jednym z warszawskich przedszkoli specjalnych. Ceni sobie pracę w zespole oraz wymianę wspólnych doświadczeń i spostrzeżeń. Prywatnie miłośniczka górskich wędrówek.

Aleksandra Szygendowska – nauczyciel dyplomowany, od 2004 roku magister psychologii społecznej klinicznej (Uniwersytet Psychospołeczny SWPS). Moduły specjalizacyjne: dylematy psychoterapii i interwencje systemowe wobec rodziny. Praca magisterska – badawcza z zakresu: Poczucie zdrowia psychicznego studentek i studentów w stresie życiowym, codziennym i egzaminacyjnym. Staż kliniczny odbyła pod opieką superwizyjną Ewy Woydyłło-Osiatyńskiej w Szpitalu Praskim oraz w Szpitalu Bródnowskim. W 2005 r. ukończyła Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA, w 2013 r. studia podyplomowe z zakresu pedagogiki ogólnej oraz studia z doradztwa zawodowego (2017). Od 2019 roku szkoli się w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej. Uzyskała zaświadczenia o ukończeniu całościowego szkolenia z psychoterapii indywidualnej, par i rodzin (2019-2023), terapii systemowej uzależnień (2024), narzędzia terapeu-tyczne: narracje relacje: o możliwości reautoryzacji opowieści przywiązaniowych (2023). Obecnie kontynuuje szkolenia specjalistyczne i superwizje, przygotowując się do egzaminu Ministra Zdrowia, ze specjalizacji zawód medyczny: psychoterapeuta, wg nowych przepisów. Przez trzy lata doskonaliła praktykę diagnostyczną i terapeutyczną dzieci i młodzieży w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii. Odbyła liczne szkolenia i kursy z zakresu diagnostyki i pomocy dzieciom i młodzieży oraz rodzinom, radzenia sobie ze stresem, zagrożeń zdrowia psychicznego, lęku i depresji, zaburzeń odżywiania oraz spektrum autyzmu. Przez kilka lat pracowała z żołnierzami. Szkoliła przedstawicieli oświaty, zdrowia, wymiaru sprawiedliwości oraz rodziny, pracy i polityki społęcznej oraz tworzyła programy profilaktyczne. Przez 7 lat pracowała na stanowisku psychologa szkolnego. Bierze udział w projektach jako psycholog, trener, prelegent. Jest realizatorem warsztatów umiejętności miękkich, profilaktycznych, wychowawczych i grup: terapeutycznych, rozwoju osobistego, wsparcia. W Poradni opiekuje się szkołami średnimi, wspiera nauczycieli, prowadzi diagnostykę psychologiczną i zajęcia warsztatowe dla uczniów i rodziców oraz terapię w nurcie systemowym.

Katarzyna Wesołowska – psycholog, terapeuta integracji sensorycznej. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła szkolenie z zakresu prowadzenia diagnozy i terapii metodą Integracji Sensorycznej. Zajmuje się diagnozą i terapią dzieci w wieku przedszkolnym oraz poradnictwem dla rodziców. Prowadzi diagnozę i terapię integracji sensorycznej.

Wioletta Wojciechowska psycholog, mediator. Absolwentka psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, studiów podyplomowych Integralna Profilaktyka Uzależnień oraz Mediacje w Oświacie. Ukończyła dwuletnie Studium Socjoterapii oraz Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie.
W Poradni prowadzi diagnozę i zajęcia terapeutyczne dla dzieci i młodzieży oraz ich rodziców. Zajmuje się mediacją i socjoterapią oraz pomocą rodzinom dotkniętym przemocą. Jest członkiem Warszawskiej Sieci Mediatorów Oświatowych.

Katarzyna Zielińska – Psycholog, terapeuta integracji sensorycznej. Absolwentka psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (obecnie SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny). Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w warszawskich przedszkolach i prywatnych gabinetach. Ukończyła liczne szkolenia z zakresu wspomagania rozwoju dziecka i rodziny m.in. Kurs I i II° Integracji Sensorycznej, Metoda Kids Skills- Dam Radę, I° Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. W poradni zajmuje się diagnozą i terapią dzieci w wieku przedszkolnym, poradnictwem dla rodziców oraz prowadzi diagnozę i terapię integracji sensorycznej.

Katarzyna Dębicka-Zamęcka

Absolwentka Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie, studiów podyplomowych z Diagnozy Klinicznej Dziecka i Jego Rodziny na Uniwersytecie Warszawskim, Szkolenia Play Therapy (Academy of Play and Child Psychoterapy), w trakcie całościowego czteroletniego kursu psychoterapeutycznego w Katedrze Psychoterapii UJ Collegium Medicum. Psycholog, psychoterapeutka, członkini Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, pracuje w podejściu psychodynamicznym. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji indywidualnej i grupowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w warszawskich Ogniskach Wychowawczych, Ośrodkach Wczesnej Interwencji, Ośrodku Integracji Społecznej Stowarzyszenia Terapeutów oraz na Dziennym Oddziale Terapeutycznym Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii. W Poradni zajmuje się diagnozą małych dzieci, prowadzi terapie indywidualne oraz konsultacje dla rodziców.

mgr Justyna Arczewska psycholog, pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej

Absolwentka psychologii klinicznej na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS oraz pedagogiki specjalnej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Dziecięcym Szpitalu Klinicznym w Warszawie oraz w przedszkolach, szkołach i niepublicznej poradni. Ukończyła studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej oraz liczne szkolenia z zakresu diagnozy, wspomagania rozwoju dzieci i młodzieży.

W poradni zajmuje się diagnozą dzieci w wieku przedszkolnym, szkolnym w tym dzieci i młodzież z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem. Jest certyfikowanym diagnostą ADOS- 2 i wykonuje diagnozy w tym zakresie.

Marta Sołśnia – psycholożka, która ukończyła studia na wydziale psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Już w trakcie studiów zdobywała cenne doświadczenie, pracując w prywatnym przedszkolu anglojęzycznym, gdzie miała okazję rozwijać swoje umiejętności w pracy z dziećmi i doskonalić warsztat diagnostyczny. Obecnie wzbogaca swoje kwalifikacje zawodowe, uczestnicząc w kursie przygotowania pedagogicznego, co pozwala jej na poszerzanie wiedzy w zakresie współpracy z dziećmi i młodzieżą. Równocześnie jest w trakcie szkolenia z psychoterapii poznawczo- behawioralnej Akademii Motywacji i Edukacji. Na co dzień pracuje jako rewalidator w szkole podstawowej, wspierając uczniów z różnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi, a także pomagając im w radzeniu sobie z trudnościami w nauce i funkcjonowaniu społecznym.

Pedagodzy

Izabella Jabłońska – pedagog, terapeuta pedagogiczny. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek pedagogika. Ukończyła Studium Logopedyczne, Podyplomowe Studia Terapii Pedagogicznej Uczniów ze Specyficznymi Trudnościami w Uczeniu się w WSSE we współpracy z Polskim Towarzystwem Dysleksji oraz liczne szkolenia w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej. W Poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną dzieci i młodzieży ze specjalnymi i specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Specjalizuje się w terapii pedagogicznej uczniów starszych klas szkoły podstawowej i młodzieży ze szkół ponadpodstawowych ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się

Grażyna Pawlik  – nauczyciel dyplomowany, ekspert oświaty ds. awansu zawodowego z listy MEN (udział w egzaminach na kolejny stopień awansu zawodowego jako ekspert oraz prowadzenie szkoleń dla nauczycieli w awansie oraz ich opiekunów), pedagog (diagnoza pedagogiczna w kierunku dysleksji, dysgrafii, dysortografii i dyskalkulii oraz porady pedagogiczne), specjalista diagnozy i terapii funkcji wzrokowych, terapeuta pedagogiczny (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów starszych klas szkół podstawowych i szkół ponadpodstawowych oraz e-learning), terapeuta EEG Biofeedback, doradca zawodowy, instruktor sportowy judo, zoofizjoterapeuta, autorka pomocy dydaktycznych do pracy w zakresie terapii pedagogicznej uczniów starszych.

Ukończyła: Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek pedagogika; Podyplomowe Studia Terapii Pedagogicznej Uczniów ze Specyficznymi Trudnościami w Uczeniu się w WSSE we współpracy z Polskim Towarzystwem Dysleksji;  Podyplomowe Studia Orientacji, Poradnictwa i Doradztwa Zawodowego w Instytucie Badań Edukacyjnych; Podyplomowe Studia Polityki i Zarządzania Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim, kurs I stopnia Teoria i Praktyka EEG Biofeedback  w Neuropsychoterapii prowadzony przez Instytut EEG Biofeedback, szkolenie Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych – Impuls i Ortoptyka – podstawy rehabilitacji i diagnozy oraz Zoofizjoterapię w Studium Fizjoterapii Zwierząt pod patronatem Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej. Posiada uprawnienia instruktora sportowego nadane przez Polski Związek Judo.

Marzena Sondej – pedagog-terapeuta, nauczyciel dyplomowany; absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej (specjalność pedagogika korekcyjna).
Ukończyła studia podyplomowe „Rehabilitacja Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi”  (Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego), Podyplomowe Studium Logopedii (WSPS) oraz różnorodne kursy doskonalące w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej (m.in. neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej;  teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg M.Procus i M.Block; Metoda Treningu Zdolności Intelektualnych wg B. Markowskiej;  glottodydaktyka (licencja);  dysleksja rozwojowa – teoria, diagnoza, terapia pedagogiczna;  diagnoza i terapia dyskalkulii).
Członek Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.
W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną. Prowadzi zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania.
Specjalizuje się w zakresie diagnozy i terapii dzieci z trudnościami w uczeniu się matematyki (wg koncepcji prof. E.Gruszczyk-Kolczyńskiej). W swojej pracy stosuje różnorodne metody stymulowania i korygowania rozwoju dzieci, w tym metody komputerowego wspomagania edukacji.

Justyna Walczak – Absolwentka pedagogiki w zakresie wczesnoszkolnej edukacji zintegrowanej z pedagogiką przedszkolną i psychologią szkolną (WSP TWP). Ukończyła także studia podyplomowe w zakresie Terapii Pedagogicznej (APS) oraz Studium Public Relations & Doradztwa Personalnego na kierunku doradztwo personalne. W poradni zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną dzieci młodszych (klasy I – III). Prowadzi przesiewowe badania słuchu i wzroku Platformą Badań Zmysłów oraz diagnozę i trening słuchowy Neuroflow.

Logopedzi

Ewa Anuszewska-Kołakowska – mgr pedagogiki specjalnej (Wyższa Szkoła Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie), logopeda dyplomowany (Pomagisterskie Studium Logopedyczne Uniwersytetu Warszawskiego), terapeuta integracji sensorycznej (dwustopniowy kurs PTD – Certyfikat Nr 135), neurologopeda (Studia Podyplomowe „Neurologopedia” w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie), terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena (JIAS, Certyfikat Nr PL0169/13).

W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną dzieci młodszych oraz diagnozą i terapią dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego metodą Johansena (JIAS).

Swoją wiedzą i doświadczeniami zawodowymi zakresu skutecznej pomocy dziecku z zaburzeniami w komunikacji werbalnej dzieli się ze studentami oraz słuchaczami kursów dokształcających. Prowadzi szkolenia dla rad pedagogicznych i rodziców.

Zainteresowania: turystyka górska, kolekcjonowanie staroci, renowacja starych mebli, fotografia.

Anna Wojno – mgr pedagogiki w zakresie wychowania przedszkolnego (Uniwersytet Warszawski), mgr pedagogiki specjalnej w zakresie pedagogiki korekcyjnej (Wyższa Szkoła Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie), logopeda dyplomowany (Pomagisterskie Studium Logopedyczne Uniwersytetu Warszawskiego), kurs kwalifikacyjny w zakresie informatyki (Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów), oligofrenopedagog (Uczelnia Nauk społecznych w Łodzi). Członek Polskiego Towarzystwa Logopedycznego. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną dzieci z zaburzeniami mowy oraz konsultacjami dla rodziców. Interesuje się turystyką górską, literaturą i malarstwem. Bardzo lubi wycieczki piesze i rowerowe w nieznane.

Marcelina Klimas – neurologopeda, pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej.

Absolwentka 5-letnich dziennych studiów magisterskich w zakresie logopedii (Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie), a także studiów podyplomowych w zakresie neurologopedii (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie). Ukończyła dwustopniowy certyfikowany kurs, uzyskując kwalifikacje do prowadzenia diagnozy i terapii SI (PSTIS), a także kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki (WCIES). Provider Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena (JIAS) oraz metody Neuroflow ATS ® Certyfikowany diagnosta ADOS-2 Stale pogłębia swoją wiedzę, uczestnicząc w szkoleniach, kursach i konferencjach. Jest zwolenniczką holistycznego podejścia do pacjenta. Wykorzystuje różne metody terapeutyczne, dopasowując je do indywidualnych potrzeb i możliwości swoich podopiecznych. W poradni zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną dzieci z zaburzeniami mowy i komunikacji językowej, diagnozą i terapią metodą Johansena i Neuroflow ATS ®

Psychoterapeuci

Dominika Bielecka – psycholog, socjoterapeuta, psychoterapeuta.

Uzyskała dyplom psychologa na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Dodatkowo ukończyła kurs kwalifikacyjny z zakresu socjoterapii, czteroletnie studia podyplomowe w Profesjonalnej Szkole Psychoterapii przy Instytucie Psychologii Zdrowia oraz Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, a także szkolenia z Terapii Skoncentrowanej na Emocjach EFT stopień 1 i 2.  Podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach z zakresu pracy psychoterapeutycznej.

Pracuje w nurcie psychoterapii integracyjnej wykorzystując dorobek różnych szkół psychoterapeutycznych w zależności od rodzaju trudności doświadczanych przez klienta. Pracuje pod stałą superwizją. W Poradni pracuje psychoterapeutycznie z młodzieżą od 15 roku życia i rodzicami oraz zajmuje się diagnozą młodzieży uczęszczającej do szkół średnich (zgodnie z przydzielonymi obowiązkami).

W swojej pracy ma doświadczenia związane z prowadzeniem warsztatów i szkoleń z zakresu rozwoju osobistego, umiejętności niezbędnych w pomocy psychologicznej i socjoterapeutycznej. Jest autorką artykułów dotyczących zdrowia psychicznego nastolatków i ich wsparcia.

Bogusława Glińska – psycholog, psychoterapeuta. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Psychologii w zakresie stosowanej psychologii klinicznej. W 1998r. uzyskała certyfikat psychoterapeuty w Instytucie Psychoanalizy i Psychoterapii w Warszawie. Jest psychologiem z długoletnim doświadczeniem w pracy psychologiczno- terapeutycznej z dziećmi w młodszym wieku szkolnym i przedszkolnym oraz z ich rodzinami.

W Poradni prowadzi psychoterapię indywidualną dzieci w nurcie psychoanalitycznym oraz konsultacje dla rodziców.

Zainteresowania: podróże, książka, film, teatr.

Terapeuci Integracji Sensorycznej

Małgorzata Brzezińska

Pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej. Absolwentka pedagogiki na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe z integracji sensorycznej (Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie), edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej (Chrześcijańska Akademia Teologiczna), diagnozy, terapii i edukacji osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz diagnozy i terapii pedagogicznej (Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu). Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w przedszkolu integracyjnym, szkołach publicznej i prywatnej oraz współpracując ze specjalistyczną poradnią „TOP”. W poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną dzieci młodszych oraz diagnozą i terapią integracji sensorycznej. szkołach publicznej i prywatnej oraz współpracując ze specjalistyczną poradnią „TOP”. W poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną dzieci młodszych oraz diagnozą i terapią integracji sensorycznej.

Agnieszka Truszkowska-Klukowska

Doradcy zawodowi

Anna Sowińska – absolwentka pedagogiki resocjalizacyjnej Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz doradztwa zawodowego Wyższej Szkoły Zarządzania Personelem.

Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno na stanowiskach związanych z PR/marketingiem, tłumaczeniami/grafiką – DTP; jak i z rekrutacją pracowników. W kręgach zawodowych interesuje się m.in. wielokulturowością, orientacją i reorientacją zawodową, diagnozowaniem kompetencji.

Obecnie zajmuje się doradztwem zawodowym dla dorosłych i młodzieży (w tym dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) oraz szkoleniem specjalistów m.in. z zakresu metodyki doradztwa zawodowego.

Prywatnie interesuje się projektowaniem biżuterii, tańcem, językami obcymi oraz aktywnym podróżowaniem. Po tysiącach kilometrów spędzonych w drodze, w różnych warunkach uważa, że tak w podróży, jak i w życiu największą wartością są inni ludzie. I to właśnie oni są inspiracją.

Lekarz – konsultant Zespołu Orzekającego

Pracownicy sekretariatu

Obsługa

Skip to content